خبرهای داغ:
سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی عنوان کرد: غرب با جنایت و نسل کشی و‌ نابودی تمدن ملت ها تمام مفاهیم بشری را قربانی کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

قزوین_ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین پیرامون برخورد خشن امریکا با دانشجویان به خاطر حمایت از مردم غزه و محکوم کردن نسل کشی علیه فلسطینیان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: غرب با سردمداری آمریکا در یک قرن اخیر میلیونها انسان را با ابزار سازمان ملل و شورای امنیت به خاک و خون کشاندند و در تاریخ خویش توحش را ثبت کردند.

وی تشریح کرد: آمریکا سرزمین سرخپوستان و‌ بومیان آمریکا بود مه با ورود غربیها به این سرزمین تمدن آنها نابود و نسل کشی وحشتناکی انجام گرفت که در تاریخ دنیا بی نظیر بود و تمدن غرب تمام مفاهیم بشری را در دو جنگ جهانی قربانی کرد.نابودی میلیونها نفر در آفریقا، آمریکا و آسیا و نابودی تمدن بومیان استرالیا رهاورد خوی وحشی گری تفکر غربی ها است.

طاهرخانی تشریح کرد: اینکه برای یک دختر ایرانی هزاران شبکه رسانه ای را بسیج کردند و دولتمردان عبری عربی غربی بیانیه های مختلف صادر کردند که حقوق زنان رعایت نمی شود چ ا در خصوص نسل کشی و کشتار ۴۰ هزار زن و کودک بی دفاع غزه سکوت کردند؟

جانشین سپاه استان قزوین تاکید کرد: در فرهنگ غرب هدف وسیله را توجیه می کند مثلاً در جایی مرگ یک دختر تمام بدنه غرب را به حرکت در می آورد چون منافع نامشروع آنها تامین می کند و در جایی ۴۰ هزار زن و کودک قتل عام می شود سکوت می کنند یعنی غرب هر چیزی را منافعش را برآورده کند محترم می شمارد در غیر این صورت تا نابودی هدف پیش می روند.

وی افزود: در دانشگاه های آمریکا گارد ملی و ارتش با سلاح جنگ وارد دانشگاه ها می شوند برای یک اعتراض مسالمت آمیز و مفاهیم تمدنی غرب که شعار فریبنده حقوق بشر و آزادی بیان است را به قضاوت عموم می کشاند و دنیا متوجه می شوند نسخه های آزادی در غرب سرابی بیش نیست.

وی در پایان گفت: بیداری که در جهان رخ داده به خاطر مقاومت و استقامت ملت فلسطین و انقلاب اسلامی ایران است که فریاد رس مستضعفان عالم بوده است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار